13
Views

Na 22 jaar is Puma terug. Back with a roar. Golden Palace News en Cercle Brugge hebben vandaag de nieuwe shirts voor het seizoen 2025-2026 onthuld.

Voor zowel het thuis- als uitshirt koos Cercle dit seizoen voor een modern en dynamisch design.
Thuis speelt het team in een overwegend zwart shirt met een vloeiend groen patroon.
Uit wordt gekozen voor een wit shirt met fijne groene accenten.

De doelmannen zullen aantreden in paarse en gele tenues.
Hoofdsponsor Golden Palace News prijkt zowel op de borst als op de rechtermouw.
Trouwe partners Volvo Automobilia en Callant Verzekeringen zijn eveneens zichtbaar op de shirts.
Op de short staan Rodenbach, onderdeel van Swinkels Belgium, evenals de logo’s van Stad Brugge en Autoverhuur Meerschaert.

De video is een knipoog naar het verleden van Cercle, toen Puma al shirtsponsor was tussen 1996 en 2003.
Om de puma te integreren, werd gebruikgemaakt van de nieuwste AI-technologieën.

Categorie:
Voetbal

Een reactie achterlaten

Je e-mailadres zal niet getoond worden. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *