131
Views

George-Louis Bouchez, voorzitter van tweedeklasser Francs Borains en politieke partij MR, is dinsdag tijdens de Algemene Vergadering van de Pro League verkozen als nieuw lid van de Raad van Bestuur van de Pro League.

Bouchez volgt Harm van Veldhoven op. Door de promotie van zijn club Lommel SK naar de Jupiler Pro League loopt het mandaat van van Veldhoven af op 30 juni.

“Na een formele stemming werd dhr. Bouchez door de Vergadering aangeduid als zijn opvolger. De Pro League houdt er aan Harm van Veldhoven te bedanken voor zijn inzet de afgelopen periode en wenst dhr. Bouchez succes met de invulling van zijn nieuwe bestuurlijke mandaat”, aldus de Pro League in een persbericht.

Bouchez moet de Challenger Pro League vertegenwoordigen in de Raad van Bestuur. Bob Madou (Club Brugge), Sven Jacques (Antwerp) en Wim Van Hove (Westerlo) zetelen er voor de Jupiler Pro League. Isabelle Mazzara en Bart De Smet (voorzitter) zijn onafhankelijke bestuurders.

Bron: Belga

Article Tags:
·
Categorie:
Voetbal

Een reactie achterlaten

Je e-mailadres zal niet getoond worden. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *